Oglumda dunden beri bslyan burun akintisi ve hafif oksruk var.sık sık burnunu temizliyorum odann nemi guzel bol sıvıda veriyorum.bunlrin disinda ypabilcgim bska bisey var mi kizlar ya.cabuck iyilssin diye.genzine aktigi icin oksruyo oda uyurkn cok zrluyo