Biz birkaç gün sonra 4. Aya gireceğiz gündüz uykusu kötüydü şöyle yaptım esnemeye başlayınca hiç zaman kaybetmeden yatırdım çünkü zamanında uyumazsa çığlık çığlığa ağlıyordu sinirlendirmeden uykusu geldiğini anlayınca yatırıyorum eline parmağımı veriyorum sen uyuyana kadar yanında beklicem diyorum sakince uyuyor