Crnpyrz Sevgili anneler, bebeğim 35 günlük uzatmalı sarılığı var, 2 gündür fışkırarak kusmaya başladı. Ve su gibi kusuyor, Doktorlar normal diyor,yinede benim bi türlü içime sinmedi. Sizce neden olabilir.
birmelekannesi__ Crnpyrz benim bebeğim de 24 günlük. Burnundan ağzından fışkırarak kusuyor. Günde 4-5 kez oluyor bu. Doktor normal dedi. Benimkinde sarılık falan bir şey yok anlamadım gitti neden böyle oluyor
Sese birmelekannesi__ reflüsü olabilir canım. Besledikten sonra hemen yatırma gazını çıkarsa bile en az 15 dakika dik pozisyonda tut 😘
reyhan12 Crnpyrz bence sarilikla alakli degil sizinki anne sutu sariligidir bebeginizi yastik degilde yatagini eyimli yapin bide oyle deneyin
ikizleretakke Crnpyrz benimde bebeğim hem normal kusması vardı hem fışkırarak kusmasi vardı. Her yediğini kusardi reflü dediler ilaç kullandik ona rağmen gecmedi hep korkuyordum kendimi yedim bitirdim bu çocukta bişey mi var neden böyle kusuyor diye. Abartısız her beslenmede kusardi arada da fışkırarak kusardi. Doktor normal diyorsa endişe etme geçiyor gerçekten. Ayda kusmalarin hepsi bitti .
Liyasmum Crnpyrz yüksek ihtimal bebeğin reflüsü var. Korkmana gerek yok her bebekte olabilir. Bir doktora gözükmenizde fayda var, geçmiş olsun 🥰
prens_prensesannesi Crnpyrz benim bebeğimde 5 ay oluk oluk kustu sizin gibi resmen su gibiydi çok doktor gezdim ama hiçbiri çözüm bulamadi yada kimisi normal dedi 6. Aya girince rahatladık geçti şuan 20 aylık ama elini ağzına soksun halâ kusar