Birebir yaşayan biri olarak anlatmak istiyorum aynı ayda kızımda yemeye başladı ama tükürüyor mu yutuyor mu çözemedim. Ses gele gele koparıyordu aylarca tırnak kesmedim uzamasına izin vermiyordu. Asla uyarmadım, yapma demedim , her elini ağzına götürdüğünde dikkatini dağıttım, acı oje aldım sürdüm. Sonra unuttu ağzına elini almamaya başladı. Suan 0 diyebilirim. Yapma demeyin daha çok yapacak .