ayselina58 Merhabalar ilk aylarda bebekler genel olarak memeye hiç hayır demiyorlar en sevdikleri şey annesinin kucağında memeyle uyumak ve oyalanmak zaten fazlasını kusarak çıkarıyorlar zaten çiş ve kaka olarakta gayet iyi . Sağım konusuna gelecek olursak aynı şekilde bende sizin gibi telaşa kapılmıştım benimde akşama kadar 100 ml zorla çıkardı ama sağımda az çıkması demek sütünün az olduğu anlamına gelmez bebek emdikçe süt artar ve kanallara sinyal gitmiş olur