melera oglum dogdugundan beri 2 doktor degistrdk 5 ay icinde.hicbiriyle enerjimiz tutmadi,ilgisi vs yetersiz geldi.ta ki ismail beyle tanisana kadar.siz sormadan herseyi aciklayan,guleryuzlu,cocukla harika iletisim kuran bi doktor. Bebegimin egzaması vardı diger doktorlarin bi ise yaramayan tedavilerine karsilik verdigi bir ilacla sorunu cozduk