mrymc bebegim annemlere ablamlara gidince yada bana misafir gelince agliyor korkuyor sanirim alt katimda kaynanamlar oturuyor orda kimseye aglamiyor hergun gordugu icin sanirim ne zaman bitecek bu izdirap gic biyere gidesim gelmiyor cok agladigi icin
Sahreyldrm mrymc bol bol gezmen insan içine cikarman gerek kuzum yoksa gün geçtikçe aklı daha da erdikce daha beter oluyorlar ağlasa da gezeceksin ki alışacak
Nurtupu mrymc benimki 10 aylık hala aynı. Anneanne babaanne teyze hala hiçkimseyi sevmiyor. Asla kucaklarına gitmiyor sevmelerine öpmelerine izin vermiyor. Bi öpseler yarım saat ağlıyor. Benim kucağımda uzaktan sevebiliyorlar.
Esra1260 mrymc benimkide 2 buçuk aylık oda başladı hiç ağlamayan bebek başka bi yere gidince veya biri gelince çıldırmış gibi ağlıyo