Nurrrery1 Evolvia 1 aldım fakat kızım beğenmedi zaten çok seçiyor mamaları. 250 ye vereceğim ben ebebekten 500 e aldım
Nurrrery1 Zehranur12 bende çok aradayım Hipp organik combiotik sevdi o da sürekli kaka yaptırıyor yarar mı bilmiyorum bu şekilde de
Zehranur12 Nurrrery1 bizimde aptamil veriyorum 🤦🏻♀️Oda uyku esnasında içmiyor sma aldım bebelac aldım almadı golden goat bide hipp arasında kaldık
Nurrrery1 Zehranur12 ikisi de her yerde bulunmuyor ama bebeklerimiz aynı heralde 😂 benim de golden goat Hipp sevdi
Nurrrery1 Zehranur12 Hipp bebeğe çok kaka yaptırdı bende kendi kendime acaba aptamil mi alsam diyordum benim de bitti eğer alacaksanız getirbüyük getiriyorsa ordan alın 500 üzerine 100 tl indirimi var
Zehranur12 Nurrrery1 valla aşkım eşim hipp almış İnşallah sıkıntı çıkmaz ya artık mama değiştirmekten sıkıldım