Usnac1995 Okayss benim oğlum da sadece anne sütüyle 8 kiloydu 4 aylıkken. Şuan 15 aylık 11.5 kg. Baya zayıf duruyor. Doğum kilosu da önemli tabi 3.760 doğdu benim oğlum
Minikdederler Benim oğlum 4. Ayında tam 7600 kiloydu, 63 cm boyu. Erken doğumdu, 2300 doğdu . Sadece anne sütü alıyor
Fulihkn melegininannesi38 ne bulursanız yiyin valla . Benim oğlum 7 aylık 10 kilo. 2.800 doğdu. Herşey yedim hiç esirgemedim
Fatmaa645 melegininannesi38 merhaba bol su için her emzirmeden sonra mutlaka için işe yarıyor bn aksatttim mi hemn fark oluyor çok acikmadan sürekli az az yiyorum bn biraz aileden gelen birşey galiba anneminde sütü varmış üzülmeyin artık mamalr anne sütüne yakın şekilde üretiliyor sağlığı yerinde olsun
berramihra Benim kızım da 4 ay 1 günlük normalde ayda 1 kilo alıyordu 3 buçuk aylıkken gittiğimizde 500 gr almıştı yani 6500 olmuştu çok iyi doktor boyu da 63 dü bugün gittik yani 2 hafta oldu 6600 olmuş şaşırdım kilo alan bi bebekti tarttı da bi sorun var acaba genelde rutin kontrole gittiğimiz doktor bakıyordu sağlık ocağına gittik bugün de aşı oldığu için boyu 67 santim olmuş 2 hafta de 5 cm uzamış nasıl sizde canım sıkıldı az almış diye
epoge berramihra bence gayet iyi kilosu da boyu da zaten 3. Aydan itibaren ayda 500-600 gr almaları yeterli oluyor bizim doktorumuz bu şekilde söylüyor hep
isaumut berramihra sıkmayın canınızı belli bir aydan sonra kilo alımları yavaşlıyor diş çıkarma dönemi oluyor iştahlari kapanıyor üzülmeyin yani
Rabia_91 4 aylıkken 6 kiloydu tam. Biraz geriden geliyoruz. Minyon bi bebiş, boyu da 61 cmdi. Mama artı annesütü gidiyoruz. Haftaya 5 ay kontrolüne gideceğiz bakalım neler olmuş.