binnur64 yazın kayınvalidem vişne reçeli yapıvermiş sağolsun, şimdi açtım. ekşi ve koyu değil yani reçel kıvamında değil. tekrar şeker katıp kaynatsam olur mu acaba
melera binnur64 sıvı mı yani? Bazı reçeller sıvı olur Sıvı akışkansa daha lezzetli olur. Tekrar yaparsan şekerlenebilir? Tadı nasıl peki
Binnur_cam binnur64 aaa forumda adaşım varmış 😅 Canısı tadına bak şekeri iyiyse elleme cıvıklığını düzeltemezsin şekerlenir
binnur64 binnur64 @melera @Binnur_cam tadı çok ekşi vişneden kaynaklı, kayınvalidem de az şeker atmış sanırım, düzelmez mi tadı 🙁
Ea_annesi Kimisi katılmasada su eklıyor ve eksyor bozulyor receller recele su katılmz yani kaynanazda kattysa hayur gelmyo ondan cop
melera binnur64 yenmiyorsa bir şerbet hazırlayın 1.2 kaşık nişasta açın suda onu ekleyin hafiften kıvam versin reçelin üzerine ekleyin karıştırın. Öyle olur bak. Hem vişnelerde ölmez iyce. Tadını üzerine eklemiş olursun.
Karpuzlufistiksarma binnur64 canım tekradan kaynatabilirsin kıvam alsın dersen limon tuzu veya az biraz limon suyu damlat tati yoksa şekerde ekleyebilirsin . Ben annemdem böyle gördüm yaptım bi sıkıntı olmadı
Karpuzlufistiksarma binnur64 koyulaşna kadar hatta ara sıra 1 çAy tabağına 1 yemek kaşığı dök oradan da anlarsınız koyuluğunu
Mmeelliikkeee binnur64 biraz buzdolapta durunca da koyulaşıyor kavanoz dışarıdaysa… ahududu reçeli falan karıştırın biraz , eşim ahududu çilek falan karıştırır kasede orman meyveleri frutty gibi güzel oluyor :)
binnur64 Mmeelliikkeee dolapta duruyo açtığım kavanoz ama koyulaşmadı, tadı tatlı olsaydı kıvamını önemsemezdim ama tadı da ekşi o yüzden tekrar şekerle kaynatsam daha iyi olucak sanırım