Defnem20 4 aylık bebeğime çarşamba günü bronşit teşhisi kondu 5 günlük antibiyotik tedavisi bitti havalar devam ediyor ama hala hırıltısı var normal mi
sdemirbebek Defnem20 bizde bronşit olduk fakat 7 gün havalara ve antibiyotiğe devam ettik öksürük hiç kalmamıştı 5 günde vardı öksürüğü
sdemirbebek Defnem20 sürekli burnunu temizleyip aspiratörle çekmiştim deli gibi sümük geliyordu rahatlıyordu hırıltısı gidiyordu
ikiprensannesi0 Defnem20 benimde bebegim 4 aylık bronşit oldu iki hafta sürer iyileşmesi dedi doktor 1 hafta oldu hala tedaviye devam ediyoruz
ervanazl Benim bebeğim de 35 günlükken bronşit başlangıcından yattı hastanede 8 gün kaldık hava ilaç derken ama öksürüğü 4_5 ay geçmedi defalarca götürdüm doktora normal deyip gönderdiler daha sonra kendiliğinden geçti biraz zamn aliyir öksürüğün geçmesi
Defnem20 ervanazl çok zormuş gerçekten neden nasıl oluyor anlamadım ama rabbim şifa versin tüm kuzulara
Defnem20 sdemirbebek peki geceleri hava verebildiniz mi zor uyuyan bit bebek olduğu için geceleri veremiyorum omdan mı iyileşmiyor ki
Defnem20 sdemirbebek bende temizliyorum çıkan bir şeyde yok eskisi gibi hırıltısı geçmiş gibiydi bugün tekrar oldu
feyzas Defnem20 benim bebeğim hasta değil ama hırıltısı olur hep ara ara burnunu açınca geçer . 🤷🏻♀️ o yüzden bilemiyorum bir iki gün daha takip edin
sdemirbebek Defnem20 doktor bize günde 5,6 kere temizleyin demişti canım 4 cc doldur 2 cc bir tarafa 2 cc bir tarafa cünkü hasta olduğu icin hemen tıkanıyor
ikiprensannesi0 Defnem20 Ben ilk olarak sağlık ocağına götürdüm bir kutu antibiyotik yazdı 5 gün kullandım geçmedi sonrasında çocuk doktoruna götürdü o da farklı bir kutu antibiyotik yazdı Bir 5 günde bunu kullanacaksın dedi günde 3 defa hava veriyorum sabah öğlen ve akşam yatmadan önce gece vermedim hiç