elifgrglu Benim tv izleme alışkanlığım pek yoktu zaten gündüz , akşamda dizi falan olursa izlerdim . Oğlum doğunca gündüz tvyi hep kapattık , tüm zamanımı ona ayırdım diyebilirim , oyun oynama , park, etkinlik , kitap okuma , oyun hamuru, puzzle aklınıza gelen ne varsa gün içinde hepsini yapmaya çalışıyorum , günlük işlere onu da dahil ediyorum zaten benden önce atlıyor her işe , süpürme , çamaşır asma vs basit işleri gündüz onunla yapmaya çalışıyorum , o uyuyunca da detaylı işleri yapıyorum . Çocuğu ekrana alıştıran biziz aslında baştan beri vermeyince kolay oluyor alışıyorsun rutine , hiç aklıma gelmiyor açmak . Aslında verebilirim günde 20 dk 2 yaşını geçti ama yine de 3 yaşını bekleyeceğim . Zararlarıyla ilgili kitap , bir sürü makale okuduktan sonra insanın vicdanı rahat olmuyor zaten . Bu arada tek bakıyorum, eşim 8 de geliyor , annem haftada 1 gelir , çocuğumda mum gibi oturmuyor tüm gün😄 çünkü sıfır ekran olanların yardımcıları var çocukları uslu sanıyorlar ama asla öyle değil . Siz karar verirseniz hiç bir şey imkansız değil , ekransız hayat, bol iletişim ❤️