encet 40+3 de sezaeyan ile dlgum yaptım, erken dogum yada küvöz geçmisimiz yok yada yogun bakım. 1. Ayda kalca çıkıklıgı muayanesi vardı birde rop, ama göz doktoru müsayit olmadıgı icin yapmadılar.. 1. Ayının icindeyken rop yaptırmak zorunda mıyım ? Yoksa 3 aylık kontrlünde göz muayanesi yaptırabilir miyim ?