annelerim bebeğim infantil kolikti bugün 2 ay 1 günlük geçtiğimiz hafta atak haftasıydıı sanırım ve 2.ayın başına kadsr devam etti çok huysuzdu fakat bugün çok sakin ve uyku halinde nedenini anlamadım herhangi bir hastalığı falan da yok çok şükür ateşi yok her şey normal görünüyor fakat artık birkaç gündür kendi kendine gazını çıkarmaya başladı ayaklarını havaya dikip karnına doğru çekip gazını çıkartıp uyuyor ama taze anneyim ve ilk bebeğim anlayamadım o yüzden acaba koliği mi bitmiştir bir anda bebişim sakinleşti nasıl böyle oldu anlayamadım yatağında yatmıyordu beşiğinde yatmaya başladı aniden oldu ağlama krizi yok deneyimli annelerim bilgilerinize ihtiyacım var