Masalkizinannesi ben kendimden örnek vereyim bir buçuk yaşında epilepsi geçirmeye başlamışım oyüzden annemle hep aynı yatakta yattım , bu beni çok mutlu ediyordu tabi ama yıllarca beraber yattık hastalığım geçmesine rağmen bağımlı olmuştum çünkü. Kadının özel hayatı kalmamıştı. Böyle riskli özel durumlar yoksa aynı odada yatırma işini uzatmamak gerek çünkü akıl erip ayrıldığı zaman daha çok üzüyor çocuğu. Ayrıca uzmanlar 2 yıl ayırmayın diyorlar da dönme sesine nefes sesine uyanan bebeklerle nasıl aynı odada yatılsın, ezbere edilmiş laf yani anlayacağınız.Uzmanlar bebek de uyumasın anne de uyumasın diyor bu şekilde konuşunca. Yanlış anlamayın tepkim size değil ama bu şekilde diretenlere.