Merhabalar bebeğim neredeyse 2 aylık olacak ama hangi pozisyonda emzirirsem emzireyim hep genzine kaçıyor nefessiz kalıyor beni çok korkutuyor.Sutu çok hızlı hızlı içiyor.yavas icsede kaçıyor gerçi .Sonra kendi kendini topluyor uzun süre nefes alamazsa yan tutuyorum sırtını sivazlayip yavaş vuruyorm yada yüz üstü çeviriyorum bu durumu yaşayan varmı? Varsa siz neler yapıyorsunuz neden böyle oluyor 🥺