Luckymother yavrum bi sorunu vardır illa ki ama ilaca basvurmanı önermem dönemsel huysuzluklar uyku gerilemeleri olabiliyor ve bebeginde diş döneminde olabilir uykusuzluk huysuzluk normal 8-10 ay arası da mesela atak dönemi var bende 7. ayından beri uyku sorunu yaşıyordum yaşına 10 günden az kaldı 1 haftadır güzel uyuyor mesela ama bu süreçte ayrılık kaygısı uyku gerilemesi diş çıkartması derken bizde zorlandık yeri geldi ağladık ama sabır isteyen bir süreç o yüzden pek önermem ilac kullanmanı önce neden huysuzlandığına ve uyumadığına alternatif çözümler bulman gerekiyor bebegin neyi sever neyi sevmez istersen uyku saatlerini esnet genişlet değiştir yine düzeldiğinde uykusunu ayarlarsın geçici bir süreç olduğunu unutma