Tugceelisa Merhaba kızlar 3 ay 10 günlüğüz ve boy:61 kilosu:5900 gram dedi doktor mamaya başlayalım dedi sizler bu aylar da nasıldı kilolar boylar mamaya başlasam mı başlamazsam mı karar veremedim bir türlü
edefneee Tugceelisa benim kızım 2600 doğdu sadece anne sütüyle 6 kiloydu 3 aylıkken boyu 64 cm maşallah çok iyi mamaya gerek yok ne güzel yaramış sütünüz ben anlamıyorum bence doktorunuzu değiştirin benim doktorum çok küçük doğmasına rağmen ısrarla mamaya gerek yok dedi ne gerek var
gozdegunduz Tugceelisa mama ile besleniyor 3.ayını doldurmak üzere kilosu 4900 3130 doğmuştu doktoru normal dedi
dilara2442 Tugceelisa kilosu gayet iyi bence mamaya karşı değilim yanlış anlaşılmasın hiç sütüm gelmedi mama veriyorum ama 3. Ayında bi yemede gerileme olabiliyo belki o yüzden kilo alımı sıkıntı olmuştur kilosu iyi gibi yani mama verseniz meme reddi olabilir 4. Ayda zaten bildiğim kadarıyla oluyo bi süre daha bekleyin isterseniz sağlık ocağına götürün 1 hafta sonra bakın kilo alımı iyi değilse öyle verirsiniz maşallah boyuda güzel uzamış
pozitifanne06 Tugceelisa aslında iyi almış ayda 500 gramdan fazla alması yeterli diyor emzirme danışmanları. Emzirme sıklığını arttırabilirsiniz özellikle gece emmelerini.
jalepoyraz Sağlığında bir sorun yoksa hiç gerek yok bence mamaya falan zayıf olsa nolucakki kilolu olanlar çok mu iyi oluyomus
ipeksiiimom Tugceelisa bence en önemlisi bebeğinizin sağlığı eğer sağlıklıysa ve doktor normal diyorsa hiç kafanıza takmayın benim bebeğim de 3 ay 10 günlük gelişimi biraz önce ama daha geçen acildeydik kilosu çok diye daha sağlıklı olmuyor Rabbim hepsine sağlık versin 🌸
Xcbaby Tugceelisa benimki de kiz 5700 gram geldi 3. Ayinda biraz az kilo almis dedi ama mama filan demedi siz doktoru degistirin bence
glrsmsnlu Benim kızım da 3 ay 16 günlük 4 gün önce doktor kontrolünde doktor az kilo almış dedi 15 gün sonra tekrar kilo ölçtürmemizi istedi, 6.5 kilo gelmişti 15 günde 370 gr almış aslında ama doktor az dedi sütümü artırmak için vitamin verdi