Aselzeynep61 Merhaba arkadaşlar doktorum emzirebileceğimi söyledi ama etraftan bebeği zehirlersin bebek gelişmez gibi seyler söylüyorlar 😔😔😔 emzirme döneminde hamile olan varmı naptınız
ArsAyz Aselzeynep61 Tamamen hurafe. Ben 4 aylık olana kadar emzirmiştim, sonrasında da devam edebilirdim ama yine kendi isteğimle kestim 🤷♀️
kiminoykusubu_ Aselzeynep61 Öyle bir şey yok tabii ki ya. Emzirmeye devam edebilirsin. Doktorun sana emzirmeyi kesmen gereken zamanı söyleyecektir.
Elif3444 Aselzeynep61 Canım ben ikinciye hamileyim bebeğim 18 aylık oldu ve hala emziriyorum doktorum doğuma kadar emzirebilirsin dedi 🙂
Babymomyy1 Süresi var diye biliyorum belli bir ay belli bir ay sonra zaten sütun tadı değişir der annemler
Celinn Tamamen hurafe bilimsel olarak zehirleme durumu imkansız. Kafan rahat olsun. Sadece süt miktarın değişebilir. Meme ucun hassaslaşıp emzirirken zorluk çekebilirsin
Aselzeynep61 Elif3444 benim bebeğim de 17 aylık çok bağlı hemen bıraktıramam zaten 😔😔 sağolun içimi rahatlattınız
armeshuseynli Elif3444 cokkkk sevindim yaaa bunu duyduguma.peki sutunuzde azalma oldumu? Benim kizimda 5aylik.korunmadim simdi adet gunumu bekliyorum okadar korkuyorumki hamile kalirsam bebegim sutten kesilicek diye
BerilEce Aselzeynep61 5 aya kadar emzirilebiliyor doğum öncesi eğitime gittiğimde hemşire öyle soylemisti
Aselzeynep61 armeshuseynli benim sütümde azalma olmadı ama ben emzirme aralıklarını artırdım sürekli emmek istiyordu simdi 4 5 6 saatte bir emziriyorm zamanla azalır oyüzden sık emzirmediğim için
Elif3444 armeshuseynli Şuan 3 aylık hamileyim diğeride 18 aylık azalma olmadı ama ben artık bu şekilde yorulduğum için bıraktırmak istiyorum o da aksine daha çok bağlanıyor bende napıcam bilmiyorum 😕
Aselzeynep61 Elif3444 aynı benm kızımda daha çok bağlandı mide bulantınız oldumu ilaç kullandınızmı emzirme dönemi