menesaez Kızlar bebeğim 3 aylık baş çevresi 39 boyu 58 kilosu da 6 kilo doktor biraz düşük dedi sadece anne sütü veriyorum doktor mama için gerek yok şu anlık dedi bende kullanmak istemiyorum sizce iyi mi 3 aylık kız bebeğim
Aslaninannesi26 menesaez kaç kilo doğdu bilmiyorum 3. Ayında oğlum 5400 gr dı Şuan 3,5 aylık. Bana az gelmesine rağmen doktor normal dedi ve mamaya asla gerek yok anne sütü ile devam dedi. Bence gayet normal bizimki az ama çok takılmıyorum
edefneee menesaez aylık 3 4 cm uzama bekleniyor nesi az ya benim kızımın boyu önden gidiyor ayına göre ama sizinki çok normal
Dondurmalikahve menesaez Bence doktoru değiştirin kilosunun neresi azmış boya gelince de 2 yaşından önce net bir şey söylenemez