busradurukilic Tecrübeli anneler :) yaz dönemi için elbise alacağım indirimden. O zamanlar emekleme dönemi oluyor. Elbise kullanisli olur mu? Yoksa taytli takımlar mi tercih etmeliyim?
civcivoz busradurukilic bence taytlı daha rahat olur ev içinde ama dışarısı için güzel bie kaç elbise alabilirsiniz ben nedense elbiseyle bebekler rahat edemiyor gibi hissediyorum😂😂 ev içinde oynarken taytlı daha iyi
beybiliko busradurukilic henüz yürümeyen bebeklerde elbise iyi durmuyor ya, sürekli açılıyor, yukarı doğru çıkıyordu, ben hep alt üst takım aldım, elbiseleri fotoğraf çekip çıkardım genel olarak
Hazal-askin busradurukilic bunun dönemini belirleyemezsiniz kızım 13 aylık emekledi 18 aylık yürüdü planladigimiz gibi olmadı hiç 🤣
Minigim38 busradurukilic taytli daha kullanışlı oluyor ama ben elbisede giydiririm külotlu çorapla yoksa dizleri kızarıyor
busradurukilic beybiliko tabi bir de açılma durumu var 🙄 gezmelik tercih edeyim elbise günlük kullanım taytli takımlar alayım o halde
busradurukilic Hazal-askin tabi ki her çocuk farklı bunu bilemeyiz ama varsayım ile ilerliyorum suan 😁
busradurukilic Minigim38 izmirde yaşıyoruz o sıcakta kilotlu corap giydiremeyebilirim ama ince taytli takımlar tercih edebilirimrahatlik açısından
baloglusss busradurukilic oğlum vardı emekleme döneminde yazın şortlu takımları sadece dışarı çıktığında giydirebilmiştim mesela hiç kullanamam ev içinde ince uzun şeyler tercih edin elbise bir yere giderken sadece dizleri acıyor yoksa
Babymomyy1 busradurukilic elbiseye biraz takılıyorlar ama arada giyer tabi fakat sık olarak ben ince pijama veya kilotlu çorap giydirirdim çünkü dizleri için 🥲
Hazal-askin busradurukilic yurusede emeklesese yurumesede taytli takımlar falan rahat oluyor bebekler için her bakımdan
merkursavascisi_06 busradurukilic kurban bayramında kızıma güzel olsun diye elbise giydirdim çocuk emeklerlen takılıyodu yengem topladı çorabının içine soktu elbiseyi shddh elbise de giydirdiğim oldu tabi ama günlük olarak tayt ve şort daha rahat oluyo
beyzacmvrc busradurukilic rahat olmaz ya elbise yürüme aşamasında iyi bence 😊 Benim kızımda daha emeklemiyor su an arada elbise giydiriyorum ama emeklerken rahat edemez hiç o şekilde 😊