Bu kadar paraya gereksiz çünkü basıncını senin ayarlaman gerekiyor aksi takdirde bebeğin burun içindeki yumuşak dokusu hasar görür ve otribebe bununla aynı işi goruyor zaten burun aspiratörü çok zor durumda kalmadıkça kullanılmamalı çocuk kendisi çıkarmalı