3 ay 22 günlük bebeğim var 10-15 gündür emmesi sıkıntılı kucağıma aldığım an susturamıyorum kucağımda da durmuyor emmek istemiyor emse bile çok zor 5-10 dk emiyor yada uyku arasında emiyor.. gazı felan çıkıyor gaz damlası da kullanıyorum.. normal mi bu durum neden böyle olabilir? İlk defa yaşıyorum bu durumu 😪