Prensimm ilk gittiğimizde anne karnında gelişmedigi için dışarıdan takip edicez eğer anormal bi durum olursa müdahale ediliyor lazer ile dediler. Ama her gittiğimizde de anormal bi durum yok yavaş yavaş gözü sarıyor damarlar, gelişiyolar dediler . Bu damarlar genişleyebiliyomuş ya da gözün içine doğru büyüyomuş bunlarda körlüğe sebep oluyomuş. O yüzden 2 hafta gibi kısa sürede kontrolleri olucak. Bi şeyi kaçırmamak için dediler. Son gittiğimizde de gelişmiş damarlar 6.ayında şaşılık testi için getirin dedilee