Geçmiyor resmen. Kayısı,incir,lifli çorbalar,popoya zeytinyağ surmek,fitil yapmak, zeytinyağ içirmek.akliniza gelebilcek herşey yapıyorum ama yok. Doktorum 2 tane ilaç değişti yine yok. 2 aydır kabızlık yaşıyoruz. Dişleri çıkarken normale döndü ama yok yani,.
Beslenmeyle alakası olabilirmi ? Bilmiyorum. 11 aylık bebeklerinizi ne aralıkla besliyorsunuz belkide fazla geliyor ,sindiremiyor.
Kakada yeşil ve turunculukta var 🤦 artık delirme noktasıdayım. Hem bebeğim huzursun hemde ben 🤦