ggl Bebeğime oto koltuğu almak istiyorum. Şu an 1.5 yaşında yatış pozisyonu olan, dönebilen ,rahatlık açısından bebeğime uygun olabilecek, sağlam bir fiyat performans ürünü önerir misiniz lütfen.
Seliscee ggl bende arastiriyorum besafe dönmüyor sanırım sabitleniyor bende dönen aynı zamanda güvenlikli bisey arıyorum
Semaaa39 ggl rica ederim. Bizde cybex ve besafe arasında kalmıştık. Yükseklik yatış pozisyonu olatak en iyisi besafe idi. Çok mağaza ve marka gezmiştik. 5 aylıkken kullanmaya başladık. 12 aylığız çok memnunum. Sadece dönmediği için alması koyması zor oluyor ancak zaten bebişler büyük artık daha rahat olur. Dönen modellerinde tek tarafında adac puanı mevcuttu. O yüzden tercih etmemiştik bizde
Semaaa39 Seliscee besafe dönen modelide var. Ancak adac puanı tek tatafı için gecerli. Ben o yüzden tercih etmemiştim. Ancak kullandığım modelin yüksekliği pozisyon çeşitliliğinden dolayı çok memnunum. 5 aylıkken başlamıştık şuann12 aylığız