Çocuğumun yaklaşık 1 aydır dili kaşınıyor. Ve bunu bronşit geçirirken başladı. Doktor bişey olmaz geçer dedi ama 1 aydır çocuk dili kaşınıyor.
Kendimi onun yerine koyuyorum o kadar sinir bozucu birşey ki ''yazık çocuğa çare bulamadım. Sirkeli su ile ağzını dişlerini dilini temizliyorum ama. Değişen bir şey yok..
Tavsiyeniz var mı?