Julide00 kendi şehrimde bir sünnetçiye yaptırdım 50 günlük iken. Evde 5 dk bile sürmedi hiç ağrı sızı hissetmedi uyuşturdu keseceği bölgeyi iki gün sonra eczaneden krem aldık enfeksiyon kapmaması için 3-4 günde tamamen iyileşti ilk gün sadece gece uyuşukluğu geçtiği için biraz huysuzdu o da çok normal ve ben bardak koydum beze yapışmasın diye çok şükür atlattık iyi ki küçükken yaptırmışım.