Orenda_ ilk kelimesi emmm :) mamaya emm diyordu :) sonra dede, babbab, mamma, anne :) şuan babbab unuttu herşeye anne ve mama diyor arada dede diyor :) bazen anlaşılmayan kelimeler diyor hışş hıss der gibi 9 ay 13 günlük 😂😂😂 haa birde ilk ek gıdaya 5.ayda başladık sevdiği şeylere ımmıhh sevmediklerine beee diyodu şuan onlarıda unuttu bişeyler yiyeceğinde ağzını açıyor yemeği verince hamm diyor 😂😂