Oğlum 9,5 aylık 4. Aydan beri sma kullanıyorum aşşşırı memnunum. Yılbaşı haftası şehir dışındaydık maması bitmişti mecbur eczaneden golden aldık oğlum kabız oldu bize asla yaramadı. Sma kullanıyorsanız golden tavsiye etmem. Doktorunuza mutlaka danışın