esengulyldrm Herkese merhaba pazartesi günü postu olsun istedim ben bebeğime hep “ annesinin yavrusu” veya “ beyaz kelebeğim” diye sesleniyorum seviyorum tabi daha farklı şeyler de var ve bu söyleidğim sözlerin ona etki edeceğini düşünüyorum daha güzel hitaplar var mı süz neler söylüyprsunuz bebeğinizi severken merak ettim birbirimiE ilham olalım bekliyorum 😍☺️🙋🏻♀️
DilaraAA3536 esengulyldrm paşam anne kubannnnn olsunnnooooo yesinoooo annemmmmmmm balımmmmm mesela şu ister bişe ister oyyyy ölürüm annem derim eşim der aynı deli gibisin 😂😂
pukito esengulyldrm annesinin baliiiii, can oğlum, bal oğlum, bi tanecik yavrum, canımın içi. Diğerlerinin yanında cogunlukla bunları diyorum 2bucuk aylik yavruma. Ben de hitabin, tonlamanin, guzel konusmanin gelisimleri icin onemli olduğunu düşünüyorum 😍
churchil esengulyldrm ballıımmm derim uzata uzata. Yanağından da şapırtt diye bi öperim. Anasının kuzusu, bitenecik kızım. En çoğunluk balım sanırım adının anlamı da bal olunca 🥲
tubasd esengulyldrm kurban olurum seni yaradanaa ne güzel yaratmis senii kalbimmm kuzummm gibi gibi anlık ne gelirse belli bir kelime yok
esengulyldrm DilaraAA3536 erkek olunca sanırım paşaaam diye seviliyor 😀☺️ bir yerde okumuştum cocuklara yerim seni demek travma etkisi yapıyormuş ama benim de hep dilimde seni yerim seni ham yaparım kuzumm diyorum o zaman da benim eşim diyor bak söyleme şöyle cocuğa diye ama dayanamıyorum içim kaynıyo bazen 🥹😍
esracinarali DilaraAA3536 aha benim eşimde öyle 2 aylık çocuk ne anlasın kendlne gel dio. Görmemiş misaliym işte yıllar sonra tüp bebek olunca abartıyorum biraz da 😂😂
kacakcay esengulyldrm ajahahah benim popişini yiyesim geliyor hep popişini yerim senin diyorum öpüyorum 😄
denizefe3526 esengulyldrm bal dudaklım diyorum çünkü iri kabarık dudakları var hatta teyzesi zenci dudaklım diye sever 😀😀
Fatmasalan pukito küçük olunca ne güzel dertleri oluyormuş insanın❣️🙂biz öyle yemek içme, aktivite derdindeyiz🥰
esengulyldrm pukito ben de öylee aalında ne şanslı bebekler sevilen güzel sözler söylenn bi ortamda büyüyorlar ☺️🥹
Oguzhanasil2023 Canavar,terorist, guduk, komando, spagetti parmak , güzel göz, heryerini yediğim, oğluşum oğluşum oğluşum ❤️❤️😍😍🥰 Şükür sebebim 💕
edefneee esengulyldrm anneeeeeemmmmmmmm diye bağırıyorum evde 😂 komşular duyuyordur deli falan diyordur kesin
Bereninannesii34 Kuzuuummm, annesinin bal kızı, annesinin gül kızı ,meleğim can kızım, canımın içi diye gidiyooo🤣
hnnl esengulyldrm Tosunum çöreğim 😂 Dinozorum Kara kedim Çöreğim 🤣🤣 Tövbe tövbe Bi normal sevemiyorum bu çocukları mı 😅