seheryavuzz sezerckmom ben 1.5 aylıkken bıraktım kendi uyanmadığı sürece emzirmiyorum yada mesela wc ye uyanıyorum bakıyorum 7 saat geçmiş öyle emziriyorum 3 aylık olucaz şuan gelişimi güzel bi sorun yaşamadık
mimnice sezerckmom gelişimi güzel gidiyorsa hemen başla canım benim 30 günlük kontrolünde güzel dediler artık uyarmamaya başladım gece zaten o seni uyandırıyor acıkınca ağlıyor uyanıyorsun 😇 şuan 66 günlük aynı devam gece 3 ile max 4 saatte bir uyanıyor emmek için 😇
mikiail bu konuda hıc bırsey yapmadım kendı uyanınca doyurdum uyanmayınca uyandırmadım. Hıc mudahalem yok ama tabı dogumdan ıtıbaren ılk uc hafya uyandırmalarım oldu sonra dogal halınde drvam ettık
tpbm1710 sezerckmom 3 aylık olucaz 2 aylıktan beri kendi uyanıyor acıkınca ben uyandırmıyorum sizin bebeğiniz kaç aylık
sezerckmom tpbm1710 benim oğlan 38 günlük gece iki saatte bir kalkıp yediriyom ama yoruldm gibi artk kendi uyansin istyorm
yorgunanneeeee sezerckmom İlk 2 Ay uyandırdım sorma doktor uyandırma artık kendi acıkınca uyanır gece uykusuna da ihtiyacı var dedi uyandırmadım 4 5 saat olmadan kendi uyanıyodu zaten