Haceraslan doktorumuza sordum, bitkisel içerikli olduğundan bir şey olacağını düşünmüyorum. Tabi yine içinin rahat etmesin dilerse doktora gidebilir dedi. Takip etsin ama bol bol emzirsin dedi. Kusma ishal gibi bir durumla karşılaşırsa acile gidebilir dedi.