3 gündür gecelerimiz çok zor geçiyor uykusu aşırı hafifleşti en ufak sese gözlerini açabiliyor 2 3 saatte bir emmesine rağmen daha sık sık emmeye başladık tabi ağlayarak uyanmasıda var gündüz uykularında da uykuyu istiyor ama direniyor 😣 başım çatlamak üzere atak mı sizce yaşayan var mı bu ayda