Kızlar bir tarla var satılık bizde onu almayı düşünüyoruz ama tarla devletle mahkemelikmiş içerisinden elektril direği vs geçiyormuş o yüzden mahkeme sonuçlanana kdar tapu devri yokmuş 1-2 aya kadar sonuçlanacakmış mahkeme tarla sahibi öyle diyor.
Biz parayı şimdi vericez satış sözleşmesi yapalım diyor noterden şerh koyduralım vs böyle yapsak tarla sahibinin bizi dolandırma veya tapu devri yapılacağı zaman yapmaktan vazgeçme gibi bir durumu olur mu veya böyle durumlarda bizim hak iddia etme şansımız var mıdır?