Kızlar günaydın 31 yasındayım ve ilkkez bukadar kötü rüya gördüm diyebilirim
Tam hatırlamamakla beraber
Yatarken sanki biri beni tuttu kalkamadım ruyamdan okadar korktumki kalkamadım
Yüz üstğ uyuyodum Biri tutuyordu gel buraya diye üzerime yatmıstı sanki gelemem benim bebegim var dedim bak bebeginde burda diye azıcık yüzü belirdi
Hayır dedim orda degil beni alıp götürceksin ama konusamıyorum nasıl onları anlatıyorum anlamadım kurtulmaya calıstıkca üzerimde daha cok baskı hissetim bagırıyorum sesin cıkmıyo esime bagırıyorum güya beni kurtar diye esim duymuyor bırak benimdiye diye debelene debelene kalktım oyle bi uyandım ki kalbim bir çarpıyor okadar kötüyüm ki cok korktm