FtmKrt ben graco turn2me 0-18 kg kullanıyorum. Oğlum 5 ay 25 günlük. Önerebilirim. 360° dönüyor. Yüksekliği de baya yüksek çok rahat dışarıyı izliyor. Römorgu var. Oğlum pusette hep ağlıyordu bu oto koltuğuna geçtiğimizden beri uyuyor valla çok rahat geçiyor yolculuklarımız. Ben sürekli tek yolculuk yapıyorum bir de o yüzden çok rahat ettim