Hanımlar bebeğim 4 ay 20 günlük atak takviminde atak haftası bitti görünüyor vallahi artık gücümün tükendiğini görüyorum geceyi geçirmek çok zor ataktan uyumuyor sanıyordum ee atak bitti gece hiç uyumadı desem 8 de akşam uykusuna geçti yarım saat sonra uyandı yine uyuttum zar zor tekrar uyandı gece saat 1 e kadar yarım saat uyuyup uyandı 1 saat boyunca uyutmaya çalıştım 2 de uyudu yatağına koyduğum gibi uyandı yanıma yatırıp emzirerek uyutmaya çalıştım uyumadı saat sabah 5 e kadarugraştim yok çıldırmamak elde değil niye uyumuyor anlayamıyorum gündüz de uyumuyorki o kadar fazla son uykusu yarım saat sürüyor zaten diğer iki gündüz uykusu da bir saat off çok yoruldum uykusuzluk beni mahfetti napacagim böyle bı kadar uykusuz kalınca ister istemez agresif sinirli oluyorum arkadaşlarımla konuşuyorum bebeği 7 aylık akşam 9 da uyutuyormus sabah 8 e kada uyanmiyormus ben asla o günleri göremeyeceğim galiba doğduğundan beri böyle uykuları çok kötü 5 aydır uyumuyorum eşim zaten günaşırı nöbetleri var bir gün yok iki gün var ii günün birine de dinlenyor anca boş gününde bir iki saat oyalıyabiliyor neden böyle ne olur bir akıl verin ne yapayım nasıl uyutayim şaşırdım kucağımda sallayarak ayağımda sallayarak sallamadam pat pat yaparak uyutmaya calisiyorum uyumuyoranca emerken biraz gözleri gidiyor öyle alıp uykuya zorluyorum off uzun oldu Allah aşkına sizin bebekler nasıl nasıl uyutuyorsunuz gece uyuması için ne yapayım ya ben