Günaydın anneler , bebeğim daha 12 günlük ve uykusunda içli içli ağlıyor kucağıma alıp emziriyorum emerkende ara ara dudagını buzup içli içli inliyip ağlıyor. Canımı acıyor neden yapıyor bılemedım. 2 gecedir meme emiyor ama yağa yatırımca uyanıp ağlıyor mapacagımı sısırdım dundennoncekı gun 11 den 3 e kadar bu haldeydı dun gece 8 den 4 e kadar pes edip sabaha karsı en son 12 gunluk beneğime emzik verdim. Neden böylr oluyor ben mi birşeyleri yanşıd yapıyorum ??? Fikri ve bilgisi olan yardım etsin tecrübem yok malesef nspacağımı saşırdım