Merhaba , oğlum 6 aylık. 11 gündür rsv virüsünden hastanede yatıyoruz. 2 gün önce oksijeni çıkarttılar herşey normaldi. Ama dün gece uyurken oksijeni düştü 90-91-92 lerdeydi. Uyanıkken sorun yok 95-100 arası oksijeni ama uykusunda düşüyor. Başınıza böyle bir durum geldimi? Henüz doktorlar gelmedi. Hemşireler gece oksijeni taktılar tekrar. Acaba uyku apnesi olabilir mi ki ? Şuan uyanık 98 oksijen seviyesi. Ama uyurken düşüyor