Biri de benim🙋🏻♀️ kızım bir ay onbeş günlük. Görümcem gelip evin içinde volta atarak pışpışlayarak kayınvalidem ise kilolu biri göğüsünde yatırarak uyuttu. Ben bu şekilde uyutmak hiç ama hiç istemiyordum uyku kendi kendine yapılan bişey biz alıştırıyoruz hep kendi elimizle. Ben zayıfım ne kayınvalideme gömüldüğü gibi ben de rahat edebildi ne de evin içinde gezerek uyutuyorum ağlama krizine giriyor. Az önce sinirim bozuldu ısrarla uykuya geçmiyor alıyor emziği gözünü tavana dikiyor