DogaKusunAnnesi23 Merhabalar 1,5 aylık bebeğim var evin içinde üşüttüm resmen terle soğu derken grip oldum yani inceden burnum akıyor. Grip geliyor yani belli bebeğime geçecek diye korkuyorum en hızlı yol nedir siz neler yaptınız yardımcı olun lütfen 😕
Eced DogaKusunAnnesi23 salgın varmış bende aynı şekil hastalandim ama 6.3 aylık bebeğim yani bi zamana kadar süt iyi koruyor, maalesef emziren anneden illaki hızla geçiyor benim bebisime de geçti. Neler yapılmış bende bekliyorum ben zencefil içiyorum o biraz rahatlattı sütü arttırma özelliği de var denerseniz
emirsmomm DogaKusunAnnesi23 Parol kullandım ben. Emzirirken kullanabildiğim tek ilaç. Başka türlü iyileşememiştim
sifirekran_bolkitap DogaKusunAnnesi23 Ben bebeğim 2 aylıkken domuz gribi olmuştum, doktor redocxan ve umca vermişti. Onun yanında zencefil bal boğazı rahatlatıyor. Çok geçmiş olsun
icgm Balin içine zencefil karabiber bı kaç damla limon sıkın iyi geliyor oda keçiboynuzu pekmezi de iyi geliyor boğazlar için