Benimkide bugün tam 46 günlük sarılık tehlikesi geçtikten sonra geceleri o kalktıkça emzirirorum doktorada sordum o açıktıkça uyanır zaten artık kalkmana gerek yok dedi .bazen 2 saatte bi kalkıyor bazen 4 saat kalkmıyor.ama bi haftadır gündüz uykusu yok denecek kadar az 20 şer dakkadan 1 saat falan bugün doktor kontrolümüz var danışacağım