Sofyatomasatlas Al-ya8102022 oğlum 3 yaşında hala bizimle yatıyor aslında odasında da uyuyor ama bizim yatağımızı tercih ediyor ben olsam ben de annemin babamın yanını tercih ederim. Şunun şurasında ne kadar da bizimle yatacak zaten. 1 aylık da bebeiğim var o kadar gğzel ki birlikte ıyumak bir yanımda bir yavrum bir yanımda diğer yavrum güven içinde sıcacık uyuyoruz. Erken bağımsızlaşmanın hiç ama hiçbir anlamı yok. Uzmanların ya da eşin dostun değil sizin nasıl hissettiğiniz önemli.
Al-ya8102022 Talyaninannesi şimdi ye kadar ne dediysem dinlemediler hep tersini yaptılar yine öyle yaparlar çocuğum aburcubura o kadar alıştı ki 15 aylık çocuğum 8 Kilo düşünün artık yani yemeklerle hiç arası yok buna da onlar sebep oldu
Talyaninannesi Al-ya8102022 Canım sen bir şey demeyeceksin eşin diyecek zaten herkesin lfı kendi anne babasına geçer sen ciddi dur köşede dur yüz verince astar istiyolar işte böyle… Ayy varya ne çektik Vallahi eşine sökesene çocuk kanaerleri arttı çocuk güzel beslenmez ise kansere bile yakalanır de bak benim yeğenimde kan kanseri oldu çocuğu danone petibörle beslediler gözümle gördüm sölesen yalanlarla da gerçek bu
Dlk55blt-rdvn Al-ya8102022 Allah ıslah etsin onları, tabi şartlarınız da zorluyordur sizi Allah kolaylık versin
Al-ya8102022 berikomoms inanın aşırı çıkmaza girdim ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım hiç bilmiyorum 😔
Sofyatomasatlas Al-ya8102022 sizin bebeğiniz o onunla ilgili en iyi şeyi siz bilirsiniz bu kararı kimseye bırakmamak sizin sorumluluğunuz. Örneğin kayınvalidem öpmeye çalışıyorlardı sürekli covid zamanıydı üstelik bunu engellemek için kavga bile ettim. O sınırlarını koruyana kadar benim görevim çünkü bu. Size de bunu tavsiye ederim
Aloneeee Al-ya8102022 ayrı bir odası olmayacak o zaman ztn illaki birileri ile yatacak. Yani madem öyle dursun yanınızda odanız müsait ise mecbur çocuklarla hepberaber yatın
Dlk55blt-rdvn Al-ya8102022 izin verme halasıyla neden uyuyorki kendi odasında tek uyusun.uyku eğitimiyle yapabilirsiniz zor değil. Ama öbür türlü gerçekten kötü niyetlilerse bu onların ekmeğine yağ sürmek olur hem de bebeğinizin bu sefer başka birisiyle uyuma bağımlılığı oluşacaktır.
Bayancorek Al-ya8102022 beraber yaşıyorsunuz sanırım ayrı eve çıkma ihtimalim yoksa iki çocukla ; iki yavrumda benimle yatsın başkasıyla yatacağına ne yapayım mecbursam.
starwomen Al-ya8102022 Annelik iç güdüsü böyle düşünmeniz normal ama aslında ikiniz içinde en iyisi 😊
starwomen Al-ya8102022 Gerçekten nasıl böyle düşünüyorlar anlayamıyorum Ya o daha bebek ve anneye ihtiyacı var. Biz kaç yaşında kadınlarız biz bile ihtiyaç duyuyoruz
hemsireanne112 Al-ya8102022 büyük kızım 15 aylık küçüğü 3 aylık. Büyüğünü 10 aylıkken ayırdım iyikide ayırmışım çünkü seslerinden birbirlerini uyandırıyorlar
aysmaa Al-ya8102022 ben oğlumda ilk odasını ayiracagimda ona yıldızlı tavana yansıyan gece lambası almıştım , odasını sevmesi benimsemesi önemli bnce 🥰 iki evlatla zor oluyir ama evet uyumakta zorlanıyor ikiside sesten yan yana olunca
Ballilokumannesi Madem imkanınız yok bence yine sizinle yatsın hem niyetlerinide biliyorsanız ayırmayın derim sonuçta o zamanda ayrı yatmış olmayacakmış halasıyla yatmış olacak ona bağlanacak durumunuz zor Allah yardımcınız olsun