Merakli-anne1
Hayır ben üzülmeyin lütfen ben üzülün diye yazmadım ki yani mesela sizin dediğiniz bende de vardı çilek yerdim kızımın egzaması çıkardı ya da peynir yerdm egzaması gene aynı doktorum da bana bazı gıdaları en başta yasaklamıştı bende kızıma ek gıda döneminde üç gğn kuralıyla deneyecek döneme gelene kadar asla ağzıma çilek peynir kakao vs dontorum ne dediyse sürmedim çikolata falan canım çekerdi yiyemezdim ağzıma süremezdim ağlardım hep bebeğim daha önemli tabi hiç yemedim kızım iyileşsin diye ki 20 ay oluyor daha yeni yemeye başladım , ve kızım 4,5 aylıktan beri 1 kez olsun egzama çıkmadı şu an kızım 2 yaşında… Ayrıca evet alerji genetikte oluyor çevresel faktörlerden de oluyor ama genetikte olsa baskılanabilirse bir daha çıkmıyor,tabi ki mama bebeği alerjik yapmaz ama anne sütü alerjiyi baskılıyor onu söylemek istemiştim ben canım bir çok anne tabi emzirmek ister ama emziremiyorsada yapacak bir şey yok… Benim de kızım en başta sütüm az geldi ben zorunlu sezeryan oldum kızıma sütüm az geldi ağladım sonra hemşire mama verdi diye ağladım ama kendim de sütüm azdı kızıma 1 ay mama verdim nerdeyse ve aonradan geldi yani oluyor yapacak bir şey yok sağlıklıca büyüsünlerde ne sorunlar var yani bunlar ne ki sağ olsunlar canları sağ olaun yeter her şey atlatılıyor bir şekilde sende üzülme gerçekten ben üzül diye aölemedim asla da öyle biri de değilim kusura bakma üzdüysem :(((