babybarlas Bebeğim 32. Haftada 1800 gram doğdu 26 gün küvezde kaldı. şuan tam 3 aylık 4750 gram acaba kilosu normal mi sizin bebeğiniz kaç aylık ve kaç kilo?
Talyaninannesi babybarlas her ay nerdeyse 1 kilo almış doğduğu kiloya göre gayet iyi, doktorlar ayda en fazla 1 kilo alması gerek diyor maşallahı var sizinkinin 😇🧿
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU babybarlas normal zamanında doğan bir bebeğin kilosuyla kıyaslamamak lazım bebeğiniz erken doğmuş ve doğum kilosuna göre maşallah gayet iyi kilo almış 😍
tultanhanim Maşallah her ay ortalama 1 kilo almış gayet güzel Ayrıca 32 haftalık doğmuş yaklaşık iki ay önce yani 1 aylık diyebiliriz Kızımda 33 haftalık doğdu sizi çok iyi anlıyorum zamanla çok güzel toparlanıyor inanın
zeyzey001 Doğum kilosuna göre gayet iyi aynı ayda ki başka bebekleri kıyaslayıp kafanıza takmayın bile her ay alması gereken kiloyu almış bebeğiniz 🌸
babybarlas Talyaninannesi çok rahatladım, 3 aylık bebege gore tabıkı az kılo su ama haftasına göre iyi olmasına sevındım 🙏🙏🤗
Talyaninannesi babybarlas Vallahi az değil bak iyi almış senin bebeğinin kaç kilo doğduğunu bilmeden değerlendiren bilinçsiz insanlara hiç bakma canm çok çok iyi ❤️
babybarlas YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU aynen tabiki normal bebeklere göre az ama dediğiniz gibi onlarla bir tutmamak gerek sevındım şuan❤️
ogrt123 Canım benim bebeğim de2250 doğdu 7 aylık olabak 7 kilo tam hemen toparlıyorlar Allah’ın izniyle