Eva_kuzusu benim kızımda 10 gün spnra 14 aylık olacak
10 aylıkken yürüdü
Gel, hadi ,mama ,atti ve babalama devam ediyor tabi bazen anne baba diyor fakat bilinçli değil
Gel gel yapıyor bay bay yapmıyor alkış yapıyor
İsmine çok tepki vermiyor başka seslere daha odaklı bakıyor ismine canı isterse bakıyor
Yeme konusunda biraz sıkımtılı kahvaltılık hiçbirşey yemiyor mesela