Bebeğim 32. Haftada erken doğdu 26 gun küvezde kaldı. Bende o süre zarfında sütleri mi sagıp buzluğa atmıs tım sımdı çözdürüp veriyorum 2 gundur. Önce dolabın normal bölümüne koyuyorum çözülsün diye tamameb çözünunce sıcak suya koyup ıstıyorum. Ama sütlerin tadı değişik acı gibi sanki acaba bozulmusmudur