Merhaba arkadaşlar bugün doğum yapalı 15 gün oldu doğumumdan üç gün sonra gece pijamamda çok fena bi ıslaklıkla uyandım hatta o kadar korktumki dikişlerim patladı diye düşündüm hemen acile gittik ordaki doktor muayene etti enfeksiyon olduğunu söyledi dikişyerimi sıka sıka iyce temızlediler pansuman yaptılar sabahına kendi doktoruma gelmemi söylediler kendi doktoruma gitiim oda enfeksiyon olduğunu söyledi duş aşdıpımda tam kurulayamadıysam ondan olabılecıgını yada kılomdan kaynaklı dikiş bölgemin nemli kalmadından olacagını suledi ve hemen antibiyotik tedavisine başladı on günü geçti sabahlı akşamlı serum taktırıyorum ama hala gecmedi bi gün almazsa ikinci gün mutlaka o sarı akıntı geliyo byle bi olay başına gelen varsa bilgilendirebilir misiniz lütfen ne zmn iyileşir yada tedavi süreci nasıl devam eder 😔