Özel bölgeye Ne zaman ağda yapmaya basladınız? Benim 1 ay oldu sezaryen olalı acaba yapsam cok canım acır mı biraz korkuyorum da iyileşti mi dikişlerim anlamıyorum ki bikini bölgesi hala sert ama alt kısımlara ağdaya gitsem mi diyorum çünkü cok uzadı acıyacak cidden. 🥺 of en korktuğum an buydu işte . Jilet de kullanmak istemiyorum